Αλεξ/πόλη: 2 μήνες μετά τη μονοδρόμηση της Ελένης Φιλιππίδη μπήκε η ταμπέλα

Δύο μήνες συμπληρώνονται, από τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στην περιοχή του Αγίου Ελευθερίου στην Αλεξανδρούπολη. Ωστόσο, όπως καταγράφει η κάμερα του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, αρκετοί είναι οι οδηγοί που παραβιάζουν τον μονόδρομο της οδού “Ελένης Φιλιππίδη”, με κίνδυνο, να προκληθεί κάποιο σοβαρό ατύχημα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles