Αλεξ/πολη: Έφυγε από τη ζωή 36χρονη μητέρα λίγες ώρες μετά τη γέννηση του παιδιού της

Θλίψη έχει προκαλέσει η είδηση του χαμού μιας 36χρονης γυναίκας, η οποία έχασε τη ζωή της, το βράδυ της Δευτέρας, στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Γιατροί, συγγενείς και φίλοι, έδωσαν μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή, όμως δυστυχώς δεν τα κατάφεραν. Το τραγικό της υπόθεσης, είναι πως μόλις λίγες ώρες νωρίτερα, είχε φέρει στον κόσμο, το πρώτο της παιδί.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles