Έφτασαν τα πρώτα «ραβασάκια» πληρωμής προστίμου για τους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών

Σωρηδόν καταφθάνουν στα λογιστικά γραφεία όλης της Ελλάδας, τα ηλεκτρονικά μηνύματα, ενημερώνοντας ότι έχουν αναρτηθεί στην ΑΑΔΕ, οι βεβαιώσεις προστίμων, για τους ανεμβολίαστους πολίτες, άνω των 60 ετών. Μάλιστα, καταληκτική ημερομηνία πληρωμής για το πρώτο πρόστιμο των 50 ευρώ, είναι η Τρίτη 15 Μαρτίου, διαφορετικά ακολουθούν προσαυξήσεις. Ενώ, από τον Φεβρουάριο, το πρόστιμο αυξάνεται στα 100 ευρώ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles