Οι αντιδράσεις των πολιτών Αλεξ/πολης για τα πρόστιμα σε όσους δεν κάνουν την τρίτη δόση

Τέλος χρόνου για περίπου 300.000 πολίτες που δεν έκαναν την 3η δόση του εμβολίου κατά του covid, αφού από σήμερα, Δευτέρα, 7 του μήνα, λήγει το μέχρι τώρα ισχύον πιστοποιητικό τους και θεωρούνται ανεμβολίαστοι. Αυτό σημαίνει την αδυναμία εισόδου τους σε κλειστούς χώρους ψυχαγωγίας και διασκέδασης., ενώ δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι θα πρέπει να υποβάλλονται σε τεστ, το οποίο θα πληρώνουν οι ίδιοι, πριν μεταβούν στην δουλειά τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles