Ορεστιάδα: Διαμαρτυρία Αγροτών στη ΔΕΗ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υποκατάστημα της ΔΕΗ Ορεστιάδας πραγματοποίησαν οι αγρότες στο Βόρειο Έβρο. Τα αιτήματα των αγροτών είναι η κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής στο ηλεκτρικό ρεύμα και η μείωση του κόστους παραγωγής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles