Σημαντική δωρεά στη μονάδα νεογνών του Νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης

Μια σημαντική δωρεά έγινε στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και συγκεκριμένα, στην Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών. Τη Δωρεά έκανε η αστική μη κερδοσκοπικής Εταιρεία Κοινωνικής Προσφοράς Ελληνικού Εφοπλισμού ̈ΣΥΝ –ΕΝΩΣΙΣ ̈ σε συνεργασία με το ίδρυμα Λάτση. Η δωρεά αφορά σε υπερσύγχρονο εξοπλισμό αξίας 100.000 ευρώ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles