Τσικνοπέμπτη 2022: Ξεφάντωσαν οι μαθητές έξω από το 4ο Γενικό Λύκειο Αλεξανδρούπολης

Ξεφάντωσαν από τις 10 το πρωί οι μαθητές της Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν έξω από το 4ο Γενικό Λύκειο και προκειμένου να τσικνίσουν μετά μουσικής! Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, η φετινή Τσικνοπέμπτη ήταν μια καλή ευκαιρία για να ξεφύγουν για λίγο, από τα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως ανέφεραν στην κάμερα του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles