Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο «Ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Αλεξανδρούπολης»

Υπεγράφη η Σύμβαση για το έργο «Ανάπλαση Ιστορικού Κέντρου Αλεξανδρούπολης». Με το πέρας των εργασιών εγκατάστασης του αγωγών φυσικού αερίου, αλλά και της σύνδεσης των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων με το δίκτυο, θα ξεκινήσουν οι εργασίες της αναβάθμισης του κέντρου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles