Χωρίς ψάρια και θαλασσινά κινδυνεύει να μείνει η Αλεξανδρούπολη

«Δεν τα βγάζουν πέρα» οι αλιείς της Αλεξανδρούπολης και όπως λέει ο Πρόεδρος του Αλιευτικού Συλλόγου της πόλης, Δημήτρης Σαρίκας, σε λίγες μέρες θα ακινητοποιηθούν τα αλιευτικά σκάφη και η αγορά της πόλης θα μείνει χωρίς ψάρια και θαλασσινά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles