Οι μαθητές του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης καθάρισαν το Πάρκο Αλτιναλμάζη

Σε μια εθελοντική πρωτοβουλία προχώρησαν τρία τμήματα της Πέμπτης Δημοτικού, του 5ου δημοτικού Αλεξανδρούπολης. Ειδικότερα, το πρωί της Τετάρτης, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Δήμου, καθάρισαν το Πάρκο Αλτιναλμάζη.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 13, 2026

Latest Articles