Στις 4 Απριλίου θα ξεκινήσει να λειτουργεί η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Αλεξανδρούπολης

Στις 4 Απριλίου θα ξεκινήσει να λειτουργεί η νέα μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στην Αλεξανδρούπολη. Ο Γενικός Διευθυντής της ΔΙΑΜΑΑΘ Γιώργος Βογιατζής ανέφερε ότι η μονάδα θα εξυπηρετεί την Ροδόπη και τον Έβρο, ενώ αναμένεται και νέα μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στον βόρειο Έβρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles