Ενημέρωση των μαθητών του 1ου Γυμνασίου & του 4ου ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης για τους κινδύνους του διαδικτύου

«Ηλεκτρονική Τεχνολογία, ιστορία, εξελίξεις, αλλά και κίνδυνοι» ήταν το θέμα ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με την συμμετοχή των μαθητών του 1ου Γυμνασίου και του 4ου Επαγγελματικού Λυκείου Αλεξανδρούπολης. Την ενημέρωση έκαναν καθηγητές του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles