Ούτε την περίοδο του Πάσχα είδαν «άσπρη» μέρα οι πωλητές της Λαϊκής Αγοράς Αλεξ/πολης

Προβληματισμός επικρατεί στις τάξεις των εμπόρων και παραγωγών της Λαϊκής Αγοράς στην Αλεξανδρούπολη, καθώς όπως τονίζουν, ούτε την περίοδο του Πάσχα, είδαν μια «άσπρη» μέρα, στον τζίρο τους. Τα έξοδα είναι αρκετά και επομένως δεν υπάρχει χώρος για περιττές αγορές, σχολιάζουν οι πολίτες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles