Πασχαλινή συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Αλεξ/πολης στον Καθολικό Ναό Αγίου Ιωσήφ

Η Πασχαλινή Συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Αλεξανδρούπολης, θα πραγματοποιηθεί και φέτος, στον Καθολικό Ναό του Αγίου Ιωσήφ. Ωστόσο, η ιδιαιτερότητα του χώρου και οι τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την προσέλευση μεγάλου αριθμού θεατών, με αποτέλεσμα οι διαθέσιμες θέσεις να έχουν ήδη καλυφθεί.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles