Ποδηλατοβόλτα στην Αλεξανδρούπολη ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου

Η 3η Ιουνίου έχει ανακηρυχθεί από τη Γενική Συνέλευση του Ο.Η.Ε. ως Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, συμμετέχει με τη διοργάνωση της πρώτης Ποδηλατοβόλτας του καλοκαιριού. σε συνεργασία με τον Αθλητικό Ποδηλατικό Σύλλογο Alexandroupolis Bike Team, την ερχόμενη Παρασκευή, 03 Ιουνίου, στις 8 το απόγευμα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles