Το 1ο βραβείο στον διαγωνισμό ανακύκλωσης κέρδισε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξ/πολης

Το πρώτο βραβείο κέρδισαν οι μαθητές του ειδικού δημοτικού σχολείου Aλεξανδρούπολης, στον διαγωνισμό Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: «Τα δημοτικά σχολεία πρωταθλητές στην ανακύκλωση». Οι μαθητές και οι καθηγητές του σχολείου, έστησαν μια μικρή γιορτή, προκειμένου να γιορτάσουν ευχάριστα και με πολλά τραγούδια, την σπουδαία τους διάκριση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles