Η αν. υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα επισκέφθηκε το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης

Το νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, επισκέφθηκε σήμερα το πρωί, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα. Τα τρέχοντα θέματα λειτουργίας του νοσοκομείου, αλλά και οι ανάγκες για περαιτέρω στελέχωση με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ήταν κάποια από τα ζητήματα που συζητήθηκαν. Παρούσα στην συνάντηση με την Υπουργό και τον Διοικητή του ΠΓΝΑ, Ευάγγελο Ρούφο, ήταν και η Υποδιοικήτρια της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Ειρήνη Χατζοπούλου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles