Ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις της «Ναυτικής Εβδομάδας» στην Αλεξανδρούπολη

Με λαμπρότητα, τη συμμετοχή πλήθους κόσμου και μια ξεχωριστή συναυλία από τη μοναδική Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού ξεκίνησε την Παρασκευή 15 Ιουλίου 2022, η Ναυτική Εβδομάδα του Δήμου Αλεξανδρούπολης που αναβιώνει και πάλι μετά από πολλά χρόνια παύσης. Κατά την τελετή έναρξης τιμήθηκε η πόλη του Ηρακλείου και το λιμάνι της, παρόντων του Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles