Πλημμύρισε κόσμο το κέντρο της Αλεξανδρούπολης στην “Λευκή Νύχτα”

Πλημμύρισε κόσμο το βράδυ της Πέμπτης, το κέντρο της Αλεξανδρούπολης, αλλά και τα μαγαζιά, στην επιτυχημένη “Λευκή Νύχτα”, που διοργάνωσε η Εμπορικός Σύλλογος της πόλης, σε συνεργασία με την Δημοτική αρχή. Η τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε στις 20:30 το βράδυ της Πέμπτης, μπροστά στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης με μουσική εκδήλωση από τους μαθητές του ωδείου ΦΑΕΘΩΝ και με την παρουσία εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, συλλόγων και πλήθους κόσμου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles