Ανακοινώθηκε η έναρξη του διαγωνισμού για το νέο αστυνομικό μέγαρο της Αλεξανδρούπολης

Με ικανοποίηση υποδέχθηκε η συνδικαλιστική ένωση αστυνομικών υπαλλήλων Αλεξανδρούπολης, την δήλωση του υπουργού προστασίας του πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου, πως την επόμενη εβδομάδα, ξεκινά ο διαγωνισμός για το νέο αστυνομικό μέγαρο της Αλεξανδρούπολης. Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles