Ανακοινώθηκε η έναρξη του διαγωνισμού για το νέο αστυνομικό μέγαρο της Αλεξανδρούπολης

Με ικανοποίηση υποδέχθηκε η συνδικαλιστική ένωση αστυνομικών υπαλλήλων Αλεξανδρούπολης, την δήλωση του υπουργού προστασίας του πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου, πως την επόμενη εβδομάδα, ξεκινά ο διαγωνισμός για το νέο αστυνομικό μέγαρο της Αλεξανδρούπολης. Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles