Για τις προοπτικές ανάπτυξης του Έβρου μίλησαν τα μέλη του κυβερνητικού κλιμακίου από την Αλεξ/πολη

Στις 2:30 το μεσημέρι της Δευτέρας, το κυβερνητικό κλιμάκιο παραχώρησε συνέντευξη τύπου στα μέσα ενημέρωσης στην Αλεξανδρούπολη. Τα στελέχη της κυβέρνησης έκαναν απολογισμό της περιοδείας τους και μίλησαν για την προοπτική ανάπτυξης του Έβρου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles