Νέο σύστημα γεωθερμικής αντλίας θερμότητας εγκαταστάθηκε στο κλειστό προθερμαντήριο «Μπουλμπουτζής»

Νέο σύστημα γεωθερμικής αντλίας θερμότητας εγκαταστάθηκε στο κλειστό προθερμαντήριο «Δημήτρης Μπουλμπουτζής», εντός του σταδίου «Φώτης Κοσμάς» της Αλεξανδρούπολης. Με την εξέλιξη αυτή, επιτυγχάνεται εντός του χώρου, η επαρκής θέρμανση τον χειμώνα και η ψύξη το καλοκαίρι, με μηδενικό κόστος και «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles