Ο Δήμος Αλεξ/πολης προχωρά σε επισκευές σχολικών μονάδων, με χρηματοδότηση του Υπουργείου Εσωτερικών

Τη σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Συντηρήσεις διδακτηρίων», υπέγραψε ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης και ο εργολάβος Παύλος Μιχαηλίδης. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 673.000€ και χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Εσωτερικών. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων προβλέπεται να γίνουν εργασίες αποκατάστασης φθορών εσωτερικά και εξωτερικά σε όλα τα σχολεία του Δήμου που κρίνεται απαραίτητο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles