Σύσκεψη με θέμα «Στρατηγικός Σχεδιασμός για την Ανάπτυξη της Θράκης» στην Κομοτηνή

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου, με θέμα «Στρατηγικός Σχεδιασμός για την Ανάπτυξη της Θράκης», στην έδρα της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Κομοτηνή. Σε αυτήν συμμετείχε και η Πρόεδρος της Διακομματικής Επιτροπής για την ανάπτυξη της Θράκης, Ντόρα Μπακογιάννη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles