Αναβίωσε μετά από 14 χρόνια το Δημοσιογραφικό Συνέδριο Σαμοθράκης

Αναβίωσε φέτος, δεκατέσσερα χρόνια μετά την τελευταία του διοργάνωση, το 17ο Δημοσιογραφικό Συνέδριο της Σαμοθράκης. Το φετινό συνέδριο πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο νησί του Έβρου, με αντικείμενο την Ασφάλεια των Δημοσιογράφων και την Ελευθερία του Τύπου. Περισσότεροι από 90 δημοσιογράφοι, πολιτικοί και εργαζόμενοι στα μέσα ενημέρωσης, έδωσαν το παρών, στις εργασίες του συνεδρίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles