Δράση εθελοντικής αιμοδοσίας από την Ένωση Αστυνομικών Αλεξανδρούπολης

Σε εθελοντική αιμοδοσία προχώρησε σήμερα το πρωί η ένωση αστυνομικών υπαλλήλων Αλεξανδρούπολης, στον χώρο του Νομαρχείου. Ο γραμματέας της Ένωσης, Νικόλαος Λίτσκας, ευχαρίστησε τους συναδέλφους του που διέθεσαν 10 λεπτά από το χρόνο τους, προκειμένου να προσφέρουν ζωή σε συνανθρώπους τους που έχουν ανάγκη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles