Συνάντηση με την διοίκηση του ΠΓΝΑ πραγματοποίησαν στελέχη της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Έβρου

Συνάντηση εργασίας με την διοίκηση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, πραγματοποίησαν στελέχη της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Έβρου. Κύριο θέμα της σύσκεψης αποτέλεσαν οι ελλείψεις που καταγράφονται στο υγειονομικό προσωπικό, αλλά και στις εγκαταστάσεις του νοσοκομείου, οι οποίες χρήζουν άμεσης παρέμβασης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles