Πλημμύρισε κόσμο η Δαδιά στη 12η Γιορτή Μανιταριού

Την τιμητική της είχε η Δαδιά το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, καθώς πλήθος κόσμου έδωσε το «παρών», στη 12η Γιορτή Μανιταριού στο Δάσος της Δαδιάς, τόσο το Σάββατο, όσο και την Κυριακή. Μετά από δύο χρόνια απουσίας, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η φετινή διοργάνωση έγινε με την συμμετοχή αρκετών συλλόγων, με τους συμμετέχοντες να έχουν πληθώρα γευστικών επιλογών, για να δοκιμάσουν φαγητά με βάση τα μανιτάρια.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles