Άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στα Αμπελάκια Ορεστιάδας με ένα όμορφο γλέντι

Σε γιορτινή ατμόσφαιρα, με συμμετοχή πολλών επισκεπτών και της τοπικής αρχής, φωταγωγήθηκε πριν λίγες μέρες, το χριστουγεννιάτικο δέντρο στα Αμπελάκια Ορεστιάδας. Μετά από 3 χρόνια αποχής εξαιτίας της πανδημίας, οι κάτοικοι του χωριού επέστρεψαν δυναμικά στις εκδηλώσεις, με παραδοσιακά κάλαντα Θράκης από τις γυναίκες των Αμπελακίων, τραγούδια, φαγητό, χορό αλλά και δώρα από τον Άγιο Βασίλη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles