Τα κάλαντα στον δήμαρχο είπαν τα παιδιά του ΚΔΑΠ-μεΑ «Έκφραση» και οι μαθητές του 9ου Δημοτικού

Με κάλαντα και χριστουγεννιάτικες μελωδίες πλημμύρισε και σήμερα το Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης. Τα παιδιά από το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης με αναπηρία «Έκφραση Στήριξη Δημιουργία», με τη συνοδεία της Μπάντας της 12ης Μεραρχίας Πεζικού, αλλά και η χορωδία του 9ου Δημοτικού Σχολείο της Αλεξ/πολης, έψαλαν τα κάλαντα στον δήμαρχο Γιάννη Ζαμπούκη και αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά!

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles