Ο εορτασμός των Τριών Ιεραρχών στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Νικολάου

Η 30η Ιανουαρίου αποτελεί την ημέρα εορτασμού των τριών ιεραρχών. Με κάθε λαμπρότητα τελέστηκε στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Νικολάου, πανηγυρική θεία λειτουργία, από τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμος. Σημειώνεται πως με βάση την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, η μέρα αυτή δεν είναι πλέον εκπαιδευτική αργία.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles