Θεοφάνεια: 19 τολμηροί τολμηροί βούτηξαν για τον Σταυρό στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Μετά την αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, εκατοντάδες πιστοί κατέβηκαν με πομπή στο λιμάνι , ακολουθώντας τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κύριο Ανθιμο. Με τη δέουσα λαμπρότητα τελέστηκε ο αγιασμός των υδάτων στην προβλήτα του λιμανιού, ενώ 19 τολμηροί κολυμβητές βούτηξαν στο νερό, για να πιάσουν τον Σταυρό και να πάρουν την ευλογία του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles