Αγιασμός του πλοίου «Αδαμάντιος Κοραής» που επέστρεψε στη βάση του

Επέστρεψε στη βάση του το πλοίο Αδαμάντιος Κοραής, το οποίο από το απόγευμα της Τετάρτης εκτελεί και πάλι τα δρομολόγια της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη. Σήμερα το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Άνθιμος, τέλεσε εντός του πλοίου Αγιασμό, προκειμένου το πλήρωμα και οι ταξιδιώτες να έχουν υγεία και καλές θάλασσες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles