Δήμος Αλεξανδρούπολης και Υπουργείο Εσωτερικών συνοδοιπόροι στα μεγάλα έργα

Συνάντηση εργασίας είχε σήμερα ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών. Ο Μιχάλης Σταυριανουδάκης βρέθηκε στην περιοχή, για να επισκεφτεί τα έργα αποκατάστασης μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν τα ακραία πλημμυρικά φαινόμενα τον Ιανουάριο 2021 στις Δ.Ε. Τραϊανούπολης και Φερών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles