Αυτοκίνητα αντίκες από όλη τη χώρα θα βρίσκονται στη Σαμοθράκη έως και τις 26 Μαρτίου

Αυτοκίνητα αντίκες από όλη την χώρα ταξίδεψαν το μεσημέρι στη Σαμοθράκη, όπου και θα παραμείνουν εκτεθειμένα για το κοινό έως την Κυριακή 26 Μαρτίου. Τη δράση αυτή διοργανώνει ο Πανελλήνιος Αυτοκινητιστικός Σύλλογος Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον δήμο Σαμοθράκης. Οι ιδιοκτήτες αυτών των ιδιαίτερων αυτοκινήτων μιλούν στον Τάσο Παλαιστίδη. Τις νοσταλγικές εικόνες καταγράφει η κάμερα του Βασίλη Ντινούδη

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles