Ανακαινίστηκε πλήρως η αίθουσα της ρεσεψιόν στο Δημοτικό Camping

Πλήρως ανακαινισμένο είναι πλέον το κτίριο της ρεσεψιόν, στο δημοτικό κάμπινγκ της Αλεξανδρούπολης. Οι εργασίες εξωραϊσμού του χώρου θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Πάσχα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ήδη υπάρχουν κρατήσεις από κατασκηνωτές, προερχόμενους από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles