Επιστολή διαμαρτυρίας των καπνοπαραγωγών Ξάνθης στον πρωθυπουργό

Για κατάφωρη διάκριση, σε βάρος των καπνοπαραγωγών Ξάνθης, σε σχέση με τους καπνοπαραγωγούς της Ροδόπης, κάνει λόγο ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ξάνθης «Η ΕΝΩΣΗ». Ο λόγος είναι ότι οι καπνοπαραγωγοί στην Ξάνθη, με ποσοστό ζημίας 40%, δεν έλαβαν αποζημιώσεις de minimis, ενώ οι αντίστοιχοι συνάδελφοί τους στη Ροδόπη έλαβαν. Στο πλαίσιο αυτό, με επιστολή προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ζητούν αποκατασταθεί η αδικία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles