Ευρεία σύσκεψη φορέων του τουρισμού στο δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης

Ευρεία σύσκεψη τουριστικών φορέων πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης, μετά από πρόσκληση του Δημάρχου και της Διοίκησης της Τουριστικής Ιαματικής Επιχείρησης του Δήμου. Συζητήθηκε η ανάπτυξη κοινού μετώπου, με στόχο την τουριστική προώθηση της περιοχής και την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών, καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles