Μεγάλη ανακούφιση για τους ασθενείς η λειτουργία του PET SCAN – Επικτακτές οι προσλήψεις προσωπικού

Aνακούφιση προκαλεί σε πλήθος ασθενών η έναρξη λειτουργίας του νέου τομογράφου pet scan στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Πλέον, μεγάλος αριθμός ογκολογικών και μη ασθενών, από όλη την περιφέρεια ΑΜ-Θ, θα εξυπηρετείται από αυτό, χωρίς κόστος. «Τώρα και η πολιτεία πρέπει να στελεχώσει το νοσοκομείο με το κατάλληλο προσωπικό, για να μπορεί το μηχάνημα να λειτουργεί περισσότερες ώρες μέσα στη μέρα», τονίζει η πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών & Φίλων Ν. Έβρου «ΣυνεχίΖΩ», Αναστασία Σπυρίδου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles