Πρωτοφανής προσέλευση στις υπηρεσίες αιμοδοσίας μετά το τραγικό συμβάν των Τεμπών

Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη δημιούργησε μια πρωτοφανής κινητοποίηση από πολίτες, φορείς, οργανώσεις και κόμματα, οι οποίοι προσέτρεξαν στα κέντρα αιμοδοσίας ανά την επικράτεια, προκειμένου να αιμοδοτήσουν. Το θέμα αυτό απασχόλησε την εκπομπή «Ακριτική Γραμμή», το βράδυ της Τρίτης. Καλεσμένοι του Τάσου Παλαιστίδη, ήταν ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, Γιώργος Μαρτίνης και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αιμοδοτών Αλεξανδρούπολης, Αναστάσιος Κοντακίδης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles