Ξεκίνησε η έκθεση τροφίμων και ποτών στην Αθήνα της ΑΜ-Θ με την συμμετοχή των Επιμελητηρίων

Στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα ξεκίνησε η έκθεση τροφίμων και ποτών από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τα εγκαίνια της οποίας πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης 3 Μαρτίου. Πλήθος κόσμου επισκέφθηκε τη πρώτη μέρα της έκθεσης μιας και το σημείο διεξαγωγής είναι το πλέον πολυσύχναστο, αφού από αυτόν διέρχονται καθημερινά περίπου ένα εκατομμύριο άνθρωποι.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles