Άνθιμος: «Ήταν ένας πειρασμός η περίοδος της πανδημίας – Χάθηκε η ενότητα»

Συνέντευξη στο διαδικτυακό κανάλι «Απαρχή», που δημιουργήθηκε το 2020 από μια ομάδα φοιτητών και πραγματεύεται επίκαιρα θέματα της εκκλησίας, παραχώρησε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμος. Ο Σεβασμιώτατος στάθηκε στην περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού, όπου η εκκλησία κλήθηκε να διαχειριστεί μια δύσκολη κοινωνική και υγειονομική κατάσταση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles