Για πρώτη φορά τελέστηκε η Λειτουργία της Ανάστασης στο Ναό Τριών Ιεραρχών στην Παναγία του Έβρου

Σε κλίμα κατάνυξης πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, η Αναστάσιμη λειτουργία στον Ιερό Ναό των Τριών Ιεραρχών, της Ιεράς Μονής της Παναγίας του Έβρου, στη Μάκρη του δήμου Αλεξανδρούπολης. Την ακολουθία παρακολούθησε πλήθος πιστών, από τον Έβρο και άλλες περιοχές της χώρας, οι οποίοι βρέθηκαν στην πόλη για τις Άγιες ημέρες του Πάσχα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles