Πήραν φωτιά οι σούβλες στο γλέντι που έστησε ο δήμος και οι πολιτιστικοί σύλλογοι στους Κήπους Φερών

Οι “Κυριακές στο χωριό” επέστρεψαν στον Δήμο Αλεξανδρούπολης! Το πρώτο αντάμωμα έγινε τη Δευτέρα του Πάσχα. Ο δημοτική αρχή, σε συνεργασία με τους πολιτιστικούς συλλόγους των Κήπων Φερών, διοργάνωσε ένα παραδοσιακό γλέντι, για μικρούς και μεγάλους, το οποίο συνοδεύτηκε από μαζική συμμετοχή πολιτών.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles