Πήραν φωτιά οι σούβλες στο γλέντι που έστησε ο δήμος και οι πολιτιστικοί σύλλογοι στους Κήπους Φερών

Οι “Κυριακές στο χωριό” επέστρεψαν στον Δήμο Αλεξανδρούπολης! Το πρώτο αντάμωμα έγινε τη Δευτέρα του Πάσχα. Ο δημοτική αρχή, σε συνεργασία με τους πολιτιστικούς συλλόγους των Κήπων Φερών, διοργάνωσε ένα παραδοσιακό γλέντι, για μικρούς και μεγάλους, το οποίο συνοδεύτηκε από μαζική συμμετοχή πολιτών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles