Σύσκεψη στον δήμο με θέμα την προσβασιμότητα στο Δέλτα του Έβρου

Με γνώμονα την επίτευξη της ευκολότερης πρόσβασης στο Δέλτα του Έβρου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τους φορείς που δραστηριοποιούνται μέσα και γύρω από αυτό. Οι δρόμοι που οδηγούν στον υδροβιότοπο, χρήζουν άμεσης επιδιόρθωσης, προκειμένου το Δέλτα του Έβρου να γίνει πιο εύκολα προσπελάσιμο τόσο από επισκέπτες, όσο και από αγρότες και αλιείς.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles