Ανοιχτά το Σαββατοκύριακο τα ΚΕΠ λόγω των εκλογών

Ανοιχτά θα είναι τα ΚΕΠ του δήμου Αλεξανδρούπολης το Σαββατοκύριακο 20-21 Μαΐου λόγω εκλογών, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών. Από νωρίς το πρωί και στις δύο ημέρες τα ΚΕΠ στην Αλεξανδρούπολη, τη Χηλή, τις Φέρες και την Τραϊανούπολη θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στους δημότες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles