Γέμισε με όμορφες μελωδίες το Ιωακείμειο Γηροκομείο από τους μαθητές του Ειδικού Σχολείου

Με όμορφες μελωδίες γέμισε το Ιωακείμειο Γηροκομείο της Αλεξανδρούπολης, από την επίσκεψη που πραγματοποίησαν οι μαθητές του ειδικού σχολείου της περιοχής. Τόσο τα παιδιά, όσο και οι ηλικιωμένοι τραγούδησαν, χόρεψαν και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον επόμενο μήνα, στο τέλος της σχολικής περιόδου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles