Οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου καθάρισαν την παραλία κάτω από τον Φάρο της Αλεξανδρούπολης

Οπλισμένοι με γάντια, σακούλες, καπέλα, μα πάνω από όλα με τον ενθουσιασμό και το χαμόγελό τους, οι μαθητές του ειδικού γυμνασίου της Αλεξανδρούπολης υλοποίησαν σήμερα το πρωί την ετήσια δράση καθαρισμού της παραλίας, κάτω από τον Φάρο της πολης. Οι μαθητές μετέφεραν το μήνυμα για την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος. Η δράση έγινε σε συνεργασία με τον Δήμο της Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles