Σύγχρονο εργαστήριο φυσικού αερίου απέκτησε το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Αλεξανδρούπολης

Εργαστήριο φυσικού αερίου απέκτησε το 1ο εργαστηριακό κέντρο στην Αλεξανδρούπολη. Πρόκειται για την υλοποίηση αιτήματος που είχε υποβληθεί από την Περιφέρεια ΑΜ-Θ προς την εταιρεία διαχείρισης του αγωγού TAP, προκειμένου να εξοπλιστούν 5 εργαστήρια στα ΕΠΑΛ, σε κάθε πρωτεύουσα των 5 νομών της Περιφέρειας, με σκοπό την εκπαίδευση τεχνικών φυσικού αερίου και Θερμοϋδραυλικών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles