Σπουδαίες διακρίσεις και μετάλλια για τους αθλητές του Πρωτέα Αλεξανδρούπολης

Με σπουδαίες διακρίσεις και πολλά μετάλλια επέστρεψαν από την Ελευθερούπολη όπου έλαβε χώρα το πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου Κ16 του βορείου ομίλου, οι αθλητές του Πρωτέα Αλεξανδρούπολης. Μεταξύ άλλων, Πανελλήνιο ρεκόρ και χρυσό μετάλλιο κέρδισε ο νεαρός αθλητής του συλλόγου, Μιχάλης Δελιντζόγλου στο τετραπλούν!

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles